Ajokykyarvio / määrätyt ajokokeet

Ajokykyarvionti

Tarjoamme arviontipalvelua lääkärin pyytämiin terveysperusteesen ajokykyarvio pyyntöön. Ajokyvyn arviointioajo suoritetaan autokoulun autolla. Useimmissa tapauksissa sen voi suorittaa myös asiakkaan omalla autolla, tämä edellyttää tietenkin asiakkaalla voimassa olevaa ajo-oikeutta.

Ajokykyarviointiajon kesto on yhden (1) ajotunnin mittainen (50 min). Ajokykyarvioinnin lausunto kirjoitetaan kahtena kappaleena, joista toinen jää asiakkaale ja toinen kappale toimitetaan hoitavalle lääkärille.

Ajokykyarvion hinta on 150.00€ sis. alv 24%

Lisätietoa ja varaukset tapahtuvat toimistoltamme, soittamalla ja mieluiten paikanpäällä käymällä.

Määrätty,  ajokoe / kuljettajatutkinto

Ajokoe tai kuljettajatutkinto. Joissain tapauksessa hoitava lääkäri voi pyytää poliisilta määräättynä uusittavaa ajokoetta tai kuljettajatutkintoa. Näissä tapauksissa suosittelemme aina riittävää kertausajoa autokoulumme liikenneopettajan valmennuksessa. Kertauksen jälkeen suoritetaan määrätty ajokoe / kuljettatutkinto. Minimi pakettina tahän on 25 min ajokerta + ajokoe 60 min.

Ajotuntien hinta on 80,00 sis. alv 24% € ja auton käyttäminen ajokokeessa 99,00 € sis. alv 24%

Lisäksi tulevat viranomaiskulut:

ajokoemaksu 99,00 € alv 0%

Ajokokeessa käytettävässä autossa pitää olla etumatkustajan puolella oleva toimiva jarrupoljin.

Lisätietoa tästä asiasta, sekä ajanvaraukset tapahtuvat toimistoltamme, soittamalla ja varmimmin homma onnistuu paikanpäällä käymällä.