Mopoauto- AM121 ja T- kurssit

Mopoauto AM121 ja Traktori T

Mopoauto -kurssi (kevyt nelipyörä, mopoauto ja mopomönkijä)

Mopoauto AM121-kurssillamme on teoriaopetuksessa sekä ajo-opetuksessa tarjolla ne turvallisen ajamisen perusteet, joita uusi moottoriajoneuvon kuljettaja tulee ajaessaan tarvitsemaan. Opetuksemme perustuu nykyaikaisiin menetelmiin ja opetusvälineisiin. Lisäksi saat tarvittavan oppimateriaalin ja tunnukset netinkautta tapahtuvaaan teoriakoeharjoitteluun.

EAS -kurssi sisältyy kaikien ajokorttikurssiemme vakio koulutuksiin silloin kun asiakkaalla ei ole jotain aikaisempaa ajokorttia. Meillä voit suorittaa kaikki kurssimme joko lähiteoriaopetuksena, etäteoriana tai verkko-oppitunteina. Etäteoriatunneille tarvitset: vakaan internet -yhteyden, web-kameran ja mikrofonin. Verkko-opiskeluna on seuraavat kielet Suomi, Ruotsi tai Englanti. Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto! Laitteiksi kelpaavat älypuhelimesta alkaen lähes kaikki laitteet joissa on kuva ja ääni ominaisuudet.

Ajotuntien suositeltu minimi määrä on kolme. Ajotunnit alkavat aina Järvenpäästä sopimuksen mukaan, myös ajokoe ajetaan Järvenpään alueella. Näin vältämme siirtymäajot Kerava - Järvenpää väliltä. Tarvittaessa pääset opettajamme auton kyydissä Keravalta Mopoautolle Järvenpäähän. Se kuinka hyvin tämä kolmen ajotunnin minimimäärä riittää siihen, että pärjäät itsenäisesti ja turvallisesti kuljettajatutkinnon ajokokeessa ja sen jälkeenkin on ainakin jonkin verran opiskelumotivaatiostasi ja asenteistasi kiinni.

Vielä tärkeänä asiana, aloita mopoautokurssi ajoissa. Tämä on viimeistään pari kuukautta ennen kuin 15 -ikävuotta tulee täyteen. Silloin ajokorttilupa-asiat sekä oppitunnit on hyvissä ajoin suoritettu ja pääset teoriakokeeseen (aikaisintaan kuukautta ennen 15 -ikävuoden täyttymistä). Ajotunnit voit aloittaa kun olet 15 täyttänyt. Minimissään 1 ajotunnin jälkeen tai sitten kun itsesi mielestä rittävää osaamista löytyy, pääset mopoauton ajokorttitutkinnon ajokokeeseen.

Traktori T -kurssi

Traktori, eli T -kursin minimi opetusmäärä on neljä oppituntia EAS -teoriaopetusta. Jos sinulla on AM- ajokortti ei pakollista koulutusta ole. Meillä voit suorittaa kaikki kurssimme joko lähiteoriaopetuksena, etäteoriana tai verkko-oppitunteina. Etäteoriatunneille tarvitset: vakaan internet -yhteyden, web-kameran ja mikrofonin. Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto! Laitteiksi kelpaavat älypuhelimesta alkaen lähes kaikki laitteet joissa on kuva ja ääni ominaisuudet. Kurssiin voidaan liittää liikenteessä tapahtuvaa ajo-opetusta asiakkaan omalla ajoneuvolla ja tarvittavilla varusteilla. Lisätietoa asiasta saa toimistoltamme.

AM121 -kurssi minimi opetusmäärällä

1 ajotuntia

1 mopoauton käytttäminen ajokokeessa

Kaikki tarvittava opiskelumateriaali (oppikirja, itseopiskelutehtävät ja teoriakokeen harjoitteluohjelman käyttö).

hinta 260,00 + viranomaiskulut alk. 127.00

lisäajotunti 90.00

AM121 -kurssi suositeltu minimi opetus

3 ajotuntia

1 mopoauton käytttäminen ajokokeessa

hinta 448,00 + viranomaiskulut alk. 127.00

lisäajotunti 90.00

T -kurssi

hinta alk. 59,00 + viranomaiskulut alk. 89.00

ajotunti 80.00 omalla ajoneuvolla ja varusteilla.