Keravan Autokoulu
EAS -kurssit
Keravan Autokoulu

EAS = ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus

EAS -kurssi sisältyy kaikien ajokorttikurssiemme vakiokoulutuksiin silloin kun asiakkaalla ei ole jotain aikaisempaa suomessa myönnettyä ajokorttia.

Meillä voit suorittaa kaikki EAS -kurssimme etäteoriana tai verkko-oppitunteina.

Etäteoriatunneille tarvitset: vakaan internet -yhteyden, web-kameran ja mikrofonin. Vaihtoehtoisille videotunnille ei mikrofonia tai kameraa tarvita. Kurssi siältää 4 oppituntia.

Verkko-opiskeluna on seuraavat kielet Suomi, Ruotsi tai Englanti. Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto! Laitteiksi kelpaavat älypuhelimesta alkaen lähes kaikki laitteet joissa on kuva ja ääni ominaisuudet. Kurssi siältää 4 oppituntia.

Verkko-oppitunteja on tarjolla arkisin ma - to klo 08.00 - 21.00. ja pe / la klo 08.00 - 15.00. Tällä aikavälillä voitt aloittaa oppitunnin silloin kun haluat.

EAS -kurssi etäteoriatunnit

4 oppituntia etäteoriaa

hinta 49.00    >>  ilmoittaudu

EAS -kurssi verkossa