Kartanlukijat ja tietoa meistä

TIETOJA MEISTÄ

PARAS STARTTI KAIKILLE TEILLE...

Keravan Autokoulun toiminta perustuu siihen, että kaikki asiat ja tekemiset hoidetaan kunnolla. Meillä tämä kaikki onnistuu ilman nipottamista ja tiukkapipoisuutta. Voit itse parhaiten vaikuttaa omaan kurssiaikatauluusi ja opiskelun tahtiisi. Teoriatunnit voit käydä lukujärjestyksen puitteissa: luokkaopetuksena, netin kautta etäteoriatunteina tai verkko-oppitunteina WebAutossa. Voit siis käydä oppitunnit oman valintasi mukaan, niin kuin se Sinulle parhaiten sopii.

EAS 1-2 oppitunnit luokassamme maanantaisin klo 17.00 - 18.30 ja EAS 3-4 oppitunnit joka toinen keskiviikko klo 17.00 - 18.30. RTK - oppitunnit luokassamme noin kolmen viikkon välein, tarkempi aikataulu webautossa (toistaiseksi ei pidetä covid19 pandemian takia).

Verkko-oppitunnit avoinna ma - to klo 08.00 - 21.00 ja pe- klo 08.00 - 15.00. Etäteoria opetusta on tarjolla lukujäjestyksen mukaisesti.

Ja se paras osa, eli ajotunnit sovitaan jokaisen oppilaan kohdalla henkilökohtaisesti. Huomioimme mahdollisimman paljon, niin opiskelu- kuin työasiatkin. Autokoulumme normaalit ajotuntien aloitusajat ovat arkisin klo 8.00 – 18.00 välillä. Ajotunnit ajetaan pääsääntöisesti Keravan, Tuusulan ja Järvenpään alueella. Tutkintopaikkakuntana Keski-Uudellamaalla on Järvenpää. Mukavaan oppimisympäristöön uskaltaa tulla oppimaan kaikenlaiset ihmiset, lähtökohdista riippumatta. Kun oppilaat ja henkilökunta viihtyvät, niin oppiminen sujuu mukavasti ja tuloksellisesti.

Seuraavat kurssien aloitusajankohdat, sekä mahdollisuuden ilmoittautumiseen löydät tästä. Tietenkin voit vain tulla paikanpäälle ilmoittautumaan ennen teoriatuntien alkua, aloitusmahdollisuus maanantaisin klo 17.00.

Ja Keravan Autokoulussa ammatilaistemme avulla, kaikki oppivat ajamaan.

Kysele kavereiltasi mitä autokoulua he suosittelevat. Uskomme vahvasti siihen, että meidän nimemme sanotaan todella usein. Tietenkin voit itsekkin ottaa asiasta selvää, poikkea toimistollamme ja tule tsekkaamaan paikka. Kahviakin tarjoamme, niin ei tarvitse ainakaan turhapäiten poiketa.

Meillä Keravan Autokoulusssa Sinäkin viihdyt varmasti.

Kartanlukijat ajotunneille ja joku meistä siellä toimistossakin päivystää.

Kaikki henkilökunnassame ovat koulutettuja liikenneopettajia. Meillä on useiden vuosien opetus- ja koulutustyön kokemus. Ei me silti mitään ikäloppuja olla. Meininki on asiallista, mutta rentoa ja rempseätä. Tässä on meidän osaava ja mukava henkilökuntamme pienellä henkilökuvauksella varustettuna.

Juha Kuvaja

Liikenneopettaja| Toimitusjohtaja|Yrittäjä

AM120/AM121, A, B ja

C -ajokorttiluokat

puh:0400461294

Opetuspuolen asioista mopot, moottoripyörät, henkilöautot ja kuorma-auto opetus on Juhan vastuulla. Henkilöauton ajo-opetus tapahtuu Juhan kanssa milloin milläkin.

Juha jaksaa selitellä asioita, mut jos se jankkaa liikaa samaa juttuu, niin sille kannattaa sanoa siitä. Lisäksi hän ainakin lulee ymmärtävänsä vuorovaikutteisuutta, mut sitähän on sitten helppo kokeilla.

Juha on välillä papereittensa kansa pahasti hukassa, mut kyl ne kaikki sitten yleensä lopulta löytyy. Juhan vapaa-aika menee mihin sattuu. Tietokoneet kun meinaavat viedä liikaa aikaa, ja jotain pitäis kuntoillakin ja kalastus… siis perhokalastus asiat kaikkine systeemineen ne vasta aikaa vievätkin.

Juha ajelee moottoripyörilläkin ihan harrastusmielessä, mikäli nyt ehtii.  Sekä on sillä ollut todistetusti korjaushommista kädetkin likaisena.

Ari Tissari  Liikenneopettaja|Yrittäjä

AM120, A ja B -ajokorttiluokat

puh:0400780781

Ari on viimevuosituhannella valmistunut A ja B, ja AM120 -ajokorttliuokkien liikenneopettaja. Teoriatunneilla Arin selkeä ja kantava ääni ja lukuisat esimerkit pitävät yleensä mielenkiinnon asiassa ja silmätkin avoinna. Ajotunteja Arin kanssa ajelet yleensä VW Beetle White:llä.

Vapaa aikaa Ari kuluttaa futiksen, sulkkiksen ja kaikenlaisen kuntoilun merkeissä ja ainakin kaikki futismatsit katsotaan telkusta. Ja kun ei töissä saa ajaa tarpeeksi, kulutetaan jäljelle jäänyt aika moottoripyörien tai harrasteautojen kanssa.

KUMPPANIMME